як мотивувати учнів на дистанційці

Багато досліджень вказують нам на зниження мотивації учнів під час дистанційного навчання. Чи дійсно можливо знайти практики, які б допомагали учням краще розкриватися та мотивуватися? Пропоную 4 практики, які можна використовувати:

     • Регулярне виділення часу для побудови відносин
Здається, що всі в освіті швидко погоджуються, що відносини важливі. Але якщо ми не плануємо час для їх побудуви, ці стосунки в кращому випадку будуть слабкими, і вони будуть нерівномірними: ми познайомимося зі студентами, які вимагають найбільшої уваги і дозволятимемо іншим прослизнути через тріщини. 

     • Більше відновлювальних практик
Хоча швидше відсторонити учня від роботи за неналежну поведінку, дисципліна виключення та політика «нульової терпимості» не вирішують корінних проблем і не запобігають повторенню поведінки. Насправді вони часто погіршують ситуацію. Навпаки, відновлювальні практики забирають більше часу і вимагають більше мислення та емоційної праці, але якщо вони виконані правильно, вони отримують набагато кращі результати.

     • Більше працювати над упередженостями
Відправною точкою для покращення стосунків з усіма учнями та створення середовища в наших школах, яке б почувалося безпечним і привітним для всіх, — це вивчення наших власних упереджень. Є багато книг та інших ресурсів для виконання цієї роботи; одна, яка була дуже успішною, — це книга та тренування «Відважні розмови про перегони».

     • Більше веселощів
Фізична розлука змусила багатьох людей цінувати час віч-на-віч так, як ніколи раніше. Тож тепер, коли особистий час стає все більш можливим, давайте максимально використаємо його. І це не означає, що кожну хвилину потрібно заповнювати продуктивністю. Це означає щодня знаходити час для радості.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

10 подкастів для саморозвитку та натхнення☺️🧠📚

Стереотипи

Річ у тім...